beantwoord

Verschillende ritprijzen

  • 26 September 2023
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Afgelopen zaterdag ben ik met Blauwnet van Hengelo naar Zwolle en weer terug gereisd. De heenrit kostte 7,95 en de terugrit 10,50. Weet iemand waar dat (aanzienlijke) prijsverschil in zit? 

icon

Beste antwoord door Robert B 26 September 2023, 18:23

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

Welkom op de community! Heeft u toevallig een abonnement? €7,95 is namelijk de prijs met 40% korting, en €10,60 met 20% korting.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien is de op de terugweg het laatste stukje vanaf Almelo met NS gereisd? (al zou dat volgens de planner juist een paar cent goedkoper moeten zijn)

Wellicht kun je een screenshot van de reishistorie uit Mijn NS plaatsen, inclusief eerdere en latere reizen? Vaak maakt dat een hoop duidelijk.

Badge +3

€ 7,95 is de Blauwnet prijs met 40% korting voor Hengelo - Zwolle (59 tariefeenheden/km).

Terugreizen via Deventer (met NS) is 31 + 53 = 84 TE en met 40% korting kost dat € 10,50

Wellicht per ongeluk verkeerd ingecheckt bij NS in Zwolle (én bij NS uitgecheckt in Hengelo)?

Het kan bijna niet anders dan dat Robert het bij het juiste eind heeft. Goed uitzoek werk, Robert! Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice met het verzoek om dit te laten corrigeren, Peetje_bas.

Badge +3

Het kan bijna niet anders dan dat Robert het bij het juiste eind heeft. Goed uitzoek werk, Robert! Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice met het verzoek om dit te laten corrigeren, Peetje_bas.

Als er een storing was op het traject Zwolle-Almelo is de logische optie natuurlijk om met NS te reizen (via Deventer dus), maar daar vind ik voor za 23-09 niets over terug.

Reageer