beantwoord

vervangende kaart(met ander abbonement) bij vergeten kaart

  • 13 April 2024
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik ben mijn ov kaart met abbonement kwijt. Nu zag ik dat ik het geld terug kan vragen door bijvoorbeeld het nummer van mijn andere ov kaart in te vullen. Ik vroeg me af of dit ook werkt als er op de vervangende kaart ook een abbonement staat.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 13 April 2024, 12:35

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Ik snap niet wat je bedoelt, waarvoor wil je geld terug vragen?

Als het om saldo op de verloren kaart gaat moet je deze bij OV-chipkaart blokkeren, je krijgt het saldo dan terug op je bankrekening.

Reputatie 7
Badge +3

Ik denk dat Lykeh het heeft over Geld terug bij vergeten abonnement. Dan kun je geld terugvragen als je met een ander vervoerbewijs reist.
Ik denk eerlijk gezegd dat het geen probleem is als er op die andere OV-chipkaart een ander abonnement staat. Ik zou het gewoon proberen.

Badge +3

Ik denk dat Lykeh het heeft over Geld terug bij vergeten abonnement. Dan kun je geld terugvragen als je met een ander vervoerbewijs reist.
Ik denk eerlijk gezegd dat het geen probleem is als er op die andere OV-chipkaart een ander abonnement staat. Ik zou het gewoon proberen.

Ah, dat klinkt logisch (stel je bent je kaart met een SRP kwijt en reist op een kaart waar Weekend Vrij op staat).

Ben wel benieuwd, ikzelf zou dan voor de zekerheid op mijn bankpas reizen.

Reageer