beantwoord

Vervroegde incasso van altijd vrij

  • 11 September 2023
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Ik heb voor deze maand september (vanaf 4 sept.) een Altijd Vrij abonnement (353€ per maand) afgesloten. Nu kreeg ik op 7 september ineens een incasso van 157€ binnen!
Mijn NS incasso van afgelopen maand is ook nog niet zo heel lang geleden dus het is me niet helemaal helder waarom dit nu al weer wordt ingetrokken. 
Is dit alvast de helft van het altijd vrij abonnement?! Want ik zag nergens staan dat een tijdje van tevoren de helft al wordt ingetrokken.

icon

Beste antwoord door danhub 11 September 2023, 14:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5

Die 157 euro is het bedrag wat u verschuldigd bent vanaf 4 september tot uw maandelijkse factuurdatum in september. Op uw maandelijkse factuurdatum zal het volledige bedrag van 353,80 euro in rekening worden gebracht voor een volledige maand tot uw factuurdatum in oktober.

Mocht u vervolgens tussen uw maandelijkse factuurdatum (van september) en 4 oktober opzeggen, dan krijgt u het bedrag wat u teveel heeft betaald weer terug. Zo niet, dan krijgt u gewoon maandelijks rond dezelfde dag een factuur van 353,80.

Reputatie 7
Badge +3

Als je al Flex had blijft je factuurdatum voor de normale maandfactuur gelijk. Wanneer je op een andere datum dan je vaste factuurdatum wijzigt naar een ander abonnement krijg je een tussentijdse factuur. De factuur die je nu hebt gekregen is dan vanaf de datum van wijzigen tot aan je normale factuur datum. Op de factuur zelf kun je de datum zien vanaf en tot wanneer je nu betaalt. 

Reageer