beantwoord

Verwarrend bericht over ophalen keuzedag

  • 21 March 2024
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Gisteren keuzedag opgehaald bij automaat. Geen probleem. Vandaag krijg ik van NS het volgende bericht: Vanaf vandaag staat er een nieuwe Keuzedag voor u klaar bij de kaartautomaat.

Daarbij wordt uitgelegd hoe ik die keuzedag kan ophalen, namelijk door naar een kaartautomaat of ophaalpunt te gaan om vervolgens die dag op te halen.

Complete verwarring!! Dit bericht suggereert dat ik nog iets moet gaan doen voordat ik gebruik kan maken van mijn keuzedag terwijl dit niet het geval is naar mijn mening.
Het bericht had moeten luiden: U heeft een keuzedag opgehaald. Daar kunt u nu gebruik van maken. Wij wensen u een fijne reis!

icon

Beste antwoord door Tochjo 21 March 2024, 09:01

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Het gaat om twee verschillende Keuzedagen. De ene heeft u gisteren op uw kaart geladen en kunt u direct gebruiken door in te checken in de daluren, en de andere (waarover de mail van vandaag gaat) is de volgende, die u bij een ophaalautomaat op uw kaart kunt laden als u de Keuzedag die nu al op uw kaart staat, hebt gebruikt.

Reputatie 7
Badge +3

De 2 maandelijkse keuzedagen zijn afgeschaft. Je krijgt ze nu alle 7 tegelijk en ze zijn geldig tot de verlenging van het abonnement of tot het abonnement wordt opgezegd. Als je nu een keuzedag op de kaart zet, wordt de volgende keuzedag klaargezet op de automaat.

Reageer