beantwoord

verwarring hoogte factuur december 2023

  • 10 January 2024
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Goedemiddag,

er is wat verwarring over de hoogte van de factuur in december 2023. Ik heb twee mails en een brief gehad waarin continu een ander bedrag genoemd wordt. Ik zou graag de hoogte van de factuur willen weten alvorens ik hem kan betalen. Kunnen jullie mij helpen? 
 

met vriendelijke groet,

David Sargsyan 

icon

Beste antwoord door Tochjo 10 January 2024, 15:29

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Als jij mails gehad hebt met verschillende bedragen dan kunnen dat verschillende facturen betreffen. Je kunt in mijnNS (inloggen via NS website) jouw facturen vinden en zien of bedragen overeenkomen. Mocht het niet kloppen dan kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact op te nemen met NS klantenservice. Ik adviseer je om wel die bedragen te gaan betalen als het herinneringen betreffen, anders loop je kans dat het bij een incassobureau terecht komt.

Reageer