beantwoord

Volgens de app heb ik dubbele abbo kosten?

  • 29 February 2024
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Volgens de NS app krijg ik op 7 maart dubbele abbo kosten. Ik betaal 83 euro voor een traject tussen Helmond ↔ Eindhoven. Over de maand feb heb ik al betaald, want ik betaal vooruit. 

 

Meer mensen deze ervaring gehad? de NS klantenservice kan me niet helpen want de factuur moet nog aangemaakt worden. Dan kunnen ze pas mee kijken in het systeem… 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 29 February 2024, 19:06

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Waar zie je die dubbele abonnementskosten als je nog geen factuur hebt?

Als dat in het ‘kostentellertje’ in de app is (het blauwe balkje), dan geen zorgen want dat klopt al jaren niet. Op de Mijn NS website wordt het inmiddels zelfs niet eens meer getoond.

als de NS app open, zie ik dit: 

83+83 is 166 ( mijn abbo is 83 euro per maand) 

de reiskosten kloppen vast wel, dat is het gebruik van de OV fiets. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dat is inderdaad het kostentellertje dat al jaren onbetrouwbaar is, vooral na een abonnementswijziging. In de website van Mijn NS is deze onlangs - eindelijk - weggehaald:

 

Wacht de factuur even af, die zal waarschijnlijk gewoon kloppen.

Thanks beide! 

Reageer