beantwoord

Volle mep betaald terwijl ik gewoon 40% korting had moeten krijgen.

  • 1 October 2023
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Ik heb een weekend korting van 40% en ik heb gereisd op zaterdag.

Vervolgens reis ik heen en terug. Vervolgens is gewoon ordinair het volle bedrag in rekening gebracht (2x9 euro) door de NS/OV-chipkaart.

Het is uberhaubt ongelooflijk duur om 18 euro te betalen voor ede-wageningen utrecht-vaartsche rijn heen en terug. Vergeet niet: voor 40 euro heb je een enkeltje Rome-Napels voor een reis van 440 km. 

De NS is voornamelijk een oplichter-monopolist die gewoon ordinair de korting niet heeft verstrekt. Ik heb juist 2,20 euro meer betaalt dan de normale persoon door het niet werkende abonnement.

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 October 2023, 01:10

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om met een medewerker van NS hierover te spreken. Hij kan kijken wat er aan de hand is met uw abonnement en u het prijsverschil terugbetalen als de korting ten onrechte niet in rekening is gebracht.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Voor het eerst flex afgesloten op een bestaande kaart en het abonnement niet geactiveerd bij een kaart automaat?

Reageer