beantwoord

Voordeel abonnementen staat bij bestellen 2e klas vermeld, geen korting in 1e klas?

  • 5 December 2022
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

Goedemorgen, ik zie bij de ‘voordeel’ abonnementen van NS-flex (weekend, dal of altijd) als je gaat bestellen tussen haakjes 2e klas staan. Ik zie geen mogelijkheid om 1e klas als extra optie erbij aan te schaffen. Betekent dit dat de 40% korting niet geldt bij het reizen in eerste klas? Dat lijkt me op zich vreemd, dus of de korting geldt inderdaad niet in 1e klas of de opmerking staat er ten onrechte bij (en zou in dat geval aangepast moeten worden). Dank alvast voor de reactie(s).

icon

Beste antwoord door MoDe 5 December 2022, 09:09

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Abonnementen zijn standaard 2e klas. Je kunt nadat het abonnement is ingegaan hem via de app instellen op 1e klas.

Dank, ja dat las ik inderdaad, volgens mij gelden dan inderdaad de tarieven met korting (dat wil zeggen ik las op de ns-site, de tweede klas-prijs verhoogd met 67%), ik ga ervan uit dat dan het korting-tarief wordt bedoeld.

Reputatie 7
Badge +3

Dank, ja dat las ik inderdaad, volgens mij gelden dan inderdaad de tarieven met korting (dat wil zeggen ik las op de ns-site, de tweede klas-prijs verhoogd met 67%), ik ga ervan uit dat dan het korting-tarief wordt bedoeld.

De 2e klas wordt eerst verhoogd naar 1e klas tarief en daar gaat als je een flexkortingsabonnement hebt 40% vanaf bij incheck Daluren.

Bij Dal voordeel op saldo werkt het anders, ze kunt dan bij een automaat per dag upgrade 1e klas er opzetten voor spits (duurste) Dal en weekend (goedkoopst). Dit zijn vaste prijzen. Bij lange reizen kan dit in Dal en weekend goedkoper zijn.

Goede avond 

Ik heb een code gekregen om daarmee voor 1 euro eerste klas te reizen, maar als ik deze code invoer krijg ik te zien code is al gebruikt. Maar dat kan niet, ben nog niet met de trein wezen reizen. 

Reputatie 7
Badge +3

Goede avond 

Ik heb een code gekregen om daarmee voor 1 euro eerste klas te reizen, maar als ik deze code invoer krijg ik te zien code is al gebruikt. Maar dat kan niet, ben nog niet met de trein wezen reizen. 

Je ben de zoveelste die dit overkomt. Neem telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.

Reageer