beantwoord

Voordeeluren abonnement

  • 20 December 2021
  • 4 reacties
  • 1855 Bekeken

Voordeelurenabonnement wordt Dal Voordeel. Ik lees in de informatiemail aan mij: “U blijft genieten van dezelfde korting en het gemak: 40% korting op al uw treinreizen in de daluren, het weekend en op feestdagen.“ Betekent dit dat ik de korting houd in de middagspits? Eerder las ik dat dit niet meer zo zou zijn. Dan vind ik bovenstaande zin uit de mail aan mij misleidend.

Overigens vraag ik me af of de argumentatie (spits ontlasten) nog actueel is, gezien alle ontwikkelingen door thuiswerken enzo.

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 December 2021, 17:32

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Voor het Voordeelurenabonnement geldt al sinds januari van dit jaar dat de korting in de middagspits op werkdagen, evenals de korting voor 9.00 uur in juli, augustus en de week tussen Kerst en Oud en nieuw, niet meer geldt.

U moet de mail dus lezen als: er verandert niets meer vergeleken met wat al veranderd is. Eerder zijn de kortingstijden al gewijzigd, en nu wijzigt alleen de naam.

Reputatie 7
Badge +3

Nee, u houdt niet de korting in de middagspits. Die middagspitskorting heeft u nu al niet meer, sinds 1 januari 2021 is deze verdwenen. U houdt dus de korting zoals deze sinds begin dit jaar is, namelijk alleen in de daluren, weekenden en feestdagen. 

Ik heb mijn nieuwe ov chipkaart zaterdag gebruikt , maar heb de indruk dat ik geen 40% korting tijdens mijn reis heb gekregen.

Mijn ab.nr. is 3528 0534 **** ****

Graag hierop uw reactie, 

met vriendelijke groet,

Ciel Scheinck

Je hebt niet toevallig een nieuwe kaart en hebt het voordeelabonnement nog niet geactiveerd bij een automaat?

Reageer