Ik heb net een flexDal Voordeel abonnement afgesloten. Ik zie in de bevestigingsmail niet staan dat de er een 40% samenreiskorting voor 3 medereizigers in de daluren.
Waar kan ik dat in de mail lezen?
Ik heb net een flexDal Voordeel abonnement afgesloten. Ik zie in de bevestigingsmail niet staan dat de er een 40% samenreiskorting voor 3 medereizigers in de daluren.
Waar kan ik dat in de mail lezen?
Ook al staat het niet in de mail, u kunt gewoon maximaal drie reizigers met Samenreiskorting meenemen. Op www.ns.nl/samenreiskorting leest u hoe dat werkt.
En bij een e-ticket voor je medereiziger(s), onder het kopje Ik heb geen NS-abonnement
Met een e-ticket kan je helemaal niet inchecken (de meeste stations hebben namelijk geen poortjes), en als je met een e-ticket een poortje opent is dat ook geen incheck want dat wordt nergens zichtbaar geregistreerd (voor bijv. een conducteur).
Laat dat dus gewoon weg of zeg “ook niet als je reis begint in de daluren” (en wat de spits is staat ergens).
Op de website staat wat er onder het abonnement valt wat je wilt afsluiten. Daar staan ook de voorwaarden die bij het abonnement horen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.