beantwoord

vraag over de meereistrour

  • 3 July 2023
  • 11 reacties
  • 265 Bekeken

Goedendag, is de meereistour ook geldig als iemand een 1e klas abonnement heeft? Mag de extra reiziger dan ook 1e klas meereizen voor €9,95? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 3 July 2023, 18:01

Bekijk origineel

11 reacties

Badge +3

Tweemaal ja.

Betreft de actieweken;

De meereis voucher? tot wanneer geldig .? Te kopen tot 20-08-2023?

Reputatie 7
Badge +3

De kortingscode kan opgevraagd worden t/m 20 augustus. Eenmaal opgevraagd is de kortingscode te verzilven en te gebruiken t/m 31 augustus, uitgezonderd 25, 26 en 27 augustus vanwege de Dutch Grand Prix. Zie de voorwaarden:

https://storage.googleapis.com/media-ns-wegisweg-production/Coupon%20terms/2.%20NS%20Voorwaarden%20Meereistour%20v2.pdf

Reputatie 7
Badge +3

Betreft de actieweken;

De meereis voucher? tot wanneer geldig .? Te kopen tot 20-08-2023?

Laatste reisdatum 31-8-23 (zie voorwaarden)

Badge +3

Zonder kortingscode kan je hetzelfde bestellen via https://www.ns.nl/producten/s/120822007 en dan werkt 1 september ook nog als reisdatum.

Hoeveel mensen/kinderen kan ik meenemen op een meereisretour?

Reputatie 6
Badge +2

Hoeveel mensen/kinderen kan ik meenemen op een meereisretour?

Degene met wie meegereisd wordt moet een geldig NS-abonnement, Keuzedag of Studentenreisproduct hebben. Deze persoon mag maximaal 3 personen meenemen met een Meereisretour.

Reputatie 7
Badge +3

Hoeveel mensen/kinderen kan ik meenemen op een meereisretour?

Kinderen tot 4 jaar zijn gratis (geen recht op zitplaats), 4 tot met 11 jaar railrunner €2,50 en 12 tot met 18 jaar jongerendalkaart €7,95. Dat is goedkoper dan meereisretour als de kinderen in deze leeftijdsgroepen vallen.

Hoe bestel ik 1 meereisretour? de link in de mail die ik van NS heb ontvangen werkt niet, en volgens de mail van 31/7 is die 2 maanden geldig

Reputatie 7
Badge +3

NS is zo dom geweest om deze aanbieding voor een Meereisretour te sturen aan klanten terwijl de laatst mogelijk te kiezen datum minder dan de in de voorwaarden genoemde 60 dagen was. De laatst mogelijke datum was 21 augustus (was al aangepast van eerder 1 september).

Zie ook:

U kunt een klacht indienen bij de NS Klantenservice en vragen of er nog iets te regelen valt. Het is natuurlijk bijzonder klantonvriendelijk om aan te geven dat iets 60 dagen geldig is, om dit vervolgens aan te passen naar minder dan een maand (bij 1 van de bovengenoemde topics was het slechts een week).

Ik kreeg een mail dat ik als abonnementhouder een meereisretour kan aanschaffen. Direct aangeklikt en mail gekregen waarin staat; hier is uw kortingscode… maar dat blijft blanco. Alle uitleg over het verdere proces maar de code ontbreekt in de hele mail. 
nog een keer aanvragen en kreeg toen antwoord dat alle codes vergeven waren. Lekker kadootje, maar niet heus; alleen ergernis!

Reageer