vraag over factuur

  • 1 March 2023
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement omgezet naar NS Flex Dal voordeel. De eerste drie maanden zou dat EUR 2,50 per maand kosten, daarna EUR 5,50 per maand. Nu is echter gelijk EUR 5,50 gefactureerd. Dat lijkt me niet juist. Graag correctie van factuur nummer 410009593939 waarvoor dank. Met een hartelijke groet, Ronald Enderman 


2 reacties

Badge +3

U schrijft dat u uw abonnement hebt omgezet naar NS Flex Dal Voordeel. Had u al een NS Flex-abonnement? In punt 1 van de actievoorwaarden staat dat de actie alleen geldt voor nieuwe klanten, waaronder verstaan wordt klanten die nog geen NS Flex hebben (behalve eventueel NS Flex Basis).

Als u alsnog denkt dat ten onrechte de korting niet is verrekend, dan moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dit forum is vooral bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +3

Heeft u ook de factuur zelf bekeken? Daar staan alle kosten op gespecificeerd. Die € 3 kunnen natuurlijk ook reiskosten zijn, of een verrekening met uw vorige abonnement. Een Dal Voordeel zonder korting kost namelijk € 5,60, geen € 5,50.

De korting zou als volgt op uw factuur moeten staan:

 

Reageer