Hoi, wie kan het mij duidelijk uitleggen? Aankomende zaterdag reis ik (ik heb flex) met 2 mensen (geen enkel ns-abo of ov-kaart) met de trein. 1 overnachting, dus op zondag weer terug.
1) kunnen zij met korting meereizen?
2) kunnen ze beide dagen met korting mee?
3) hoe moeten we dat regelen?
Het zal aan mij liggen, maar ik vind de site hier onduidelijk over.
Groeten van Ouoe.
Beste antwoord door MoDe
Het hangt er vanaf of je een Flex abonnement hebt of alleen basis (€0).
Heb je een abonnement dan mag je 3 personen meenemen met samenreiskorting. Voor de meereizenden kun je online een ticket bestellen met samenreiskorting. Je bestelt voor beide dagen een apart ticket. Let op de datum en bestel niet te vroeg, want als de reis niet door gaat dan krijg je geen geld terug. Samenreiskorting is alleen in de daluren geldig. In het weekend zijn er geen beperkingen.
Het hangt er vanaf of je een Flex abonnement hebt of alleen basis (€0).
Heb je een abonnement dan mag je 3 personen meenemen met samenreiskorting. Voor de meereizenden kun je online een ticket bestellen met samenreiskorting. Je bestelt voor beide dagen een apart ticket. Let op de datum en bestel niet te vroeg, want als de reis niet door gaat dan krijg je geen geld terug. Samenreiskorting is alleen in de daluren geldig. In het weekend zijn er geen beperkingen.
Je wilt dus met iemand anders (iemand met een NS abonnement of student) meereizen met 40% korting, en bestelt daarvoor een e-ticket met Samenreiskorting?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.