beantwoord

vraag over meereizen flex

  • 18 October 2021
  • 6 reacties
  • 241 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hoi, wie kan het mij duidelijk uitleggen? Aankomende zaterdag reis ik (ik heb flex) met 2 mensen (geen enkel ns-abo of ov-kaart) met de trein. 1 overnachting, dus op zondag weer terug.

1) kunnen zij met korting meereizen?

2) kunnen ze beide dagen met korting mee?

3) hoe moeten we dat regelen? 

Het zal aan mij liggen, maar ik vind de site hier onduidelijk over. 

Groeten van Ouoe.

icon

Beste antwoord door MoDe 18 October 2021, 12:38

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het hangt er vanaf of je een Flex abonnement hebt of alleen basis (€0).

Heb je een abonnement dan mag je 3 personen meenemen met samenreiskorting. Voor de meereizenden kun je online een ticket bestellen met samenreiskorting. Je bestelt voor beide dagen een apart ticket. Let op de datum en bestel niet te vroeg, want als de reis niet door gaat dan krijg je geen geld terug. Samenreiskorting is alleen in de daluren geldig. In het weekend zijn er geen beperkingen. 

Oké,  super. Ik heb een abonnement. Ga ik het regelen. Bedankt!

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Een enkele reis met Samenreiskorting kunnen jij of je medereizigers kopen via https://www.ns.nl/producten/meest-gekocht/p/samenreisticket_enkele_reis_daluren

Let goed op de reisdatum en het vertrek- en aankomststation bij het bestellen, e-tickets kunnen achteraf niet meer gewijzigd worden.

Moet ik een kortingscode invullen. Hoe kom ik aan een kortingsc ode

Ik bestel een Samenreisticket.

Ik vul de voorletter en a chternaam in.

Ik vulvertrek- en eindbestemming in.

Moet ik nog een KORTINGSCODE invullen

Hoe kom ik aan een kortingscode

Badge +3

Ik bestel een Samenreisticket.

Ik vul de voorletter en a chternaam in.

Ik vulvertrek- en eindbestemming in.

Moet ik nog een KORTINGSCODE invullen

Hoe kom ik aan een kortingscode

Welkom bij de NS Community!

Je wilt dus met iemand anders (iemand met een NS abonnement of student) meereizen met 40% korting, en bestelt daarvoor een e-ticket met Samenreiskorting?

Via https://www.ns.nl/producten/meest-gekocht/p/samenreisticket_enkele_reis_daluren
of via de NS Reisplanner of NS app (vink aan Samenreiskorting Dal bij Koop kaartje).

Geen flauw idee waar je dan nog een COUPONCODE zou moeten (of kunnen) invullen. Heb je een screenshot?

Reageer