Ontvang mails over een openstaande factuur. Dat het overdragen wordt aan incasso en het abonnement wordt beëindigd. Heb de afgelopen dagen inmiddels 4 medewerkers gesproken van de klantenservice en niemand kan een openstaande factuur vinden. Dat is wel heel vreemd. Hoe is dit mogelijk? Wil graag een regeling treffen maar dat is onmogelijk als er niks openstaat.
vragen over openstaande facturen
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Cheyli,
Beetje vreemd, want in de mails staat een factuurnummer, dus daar moet de klanteNService het mee kunnen vinden. Ik zou zeker een chat beginnen. Als de medewerker dan ook zegt dat er geen openstaande factuur is, heb je “zwart op wit” bewijs.
Als het zoals Thom hierboven aangeeft al overgedragen is (maar dan zou je al meerdere mails en brieven moeten hebben ontvangen), kan dat ook de reden zijn dat het momenteel niet meer bij NS openstaat. Dan moet je gewoon wachten op bericht van het incassobureau. Daar zul je ook ongetwijfeld een regeling mee kunnen treffen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.