Jaarlijks betaal ik een bedrag voor 1e klas reizen in de daluren. Ik reis al jaren niet meer met de NS dus dit wil ik stoppen. Klantenservice benaderd. Zij zeggen dat ik geen abonnement heb en kunnen dit helaas niet stoppen. Het jaarlijkse bedrag wat ik betaal gaat helaas door. Mijn vraag is: wie moet ik hiervoor benaderen!
Antwoord
waar betaal ik eigenlijk voor
Beste antwoord door Laura NS
Welkom op onze NS Community, 55555. Dat lijkt me wel wat gek. Het factuurnummer staat in de omschrijving van de afschrijving. Je zou ook kunnen voorstellen om de klantadviseur op IBAN te laten zoeken in het systeem, omdat het wel wordt afgeschreven. Dan moet het abonnement wel gevonden worden. Kun je laten weten of dit is gelukt?
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.