Hoi mensen, dit is mijn eerste vraag hier binnen de community.
Binnenkort begin ik weer met studeren, dus heb ik mijn daluren korting abonnement stopgezet om plaats te maken voor mijn studenten OV.
Nu heb ik dat niet zo slim bekeken, want die studenten OV gaat pas volgende maand in.
Eenmaal thuis vrijwel gelijk de daluren korting weer ingeschakeld en met de belofte van de website dat het binnen een uur allemaal weer geregeld was, ben ik later vandaag weer naar het station gegaan met de bijhorende automaat. Daar blijkt het abonnement helemaal niet klaar te staan.
Denkende dat ik iets niet goed had gedaan heb ik opnieuw de daluren abonnement opgezocht, maar bij het uitvoeren hiervan zegt het dat ik het contract pas vanaf morgen kan aanpassen.
Zie ik iets ontzettend over het hoofd? Kan ik morgen het abonnement ophalen bij een automaat?
Iemand een idee? Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Hey Henry vd G. Welkom bij de NS Community.
We kunnen hier helaas niet de status van je producten inzien. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om te kijken wat hier aan de hand is.
Is goed, Daniël, dankjewel. Dan ga ik die zo maar eens contacteren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.