Ik heb onlangs ns-kaarten besteld. Mijn Dal Voordeel abonnement zou ingaan op 20.06.2023. maar mijn kaart is nog steeds niet naar mij verzonden. Help alsjeblieft
Bladzijde 1 / 1
Hallo burak61 en welkom bij de NS Community,
Wat vreemd dat je de kaart nog niet hebt ontvangen. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met de klantenservice van de OV-chipkaart. Zij gaan over de productie en levering van de kaart. Daarnaast kan je via onze klantenservice codes aanvragen om kaartjes met korting aan te schaffen omdat je uiteraard wel recht hebt op de korting.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.