Inschrijf formulier geeft foutmelding op verplichte velden. Heb data ingevuld, maar meldingen blijven. Waar kan ik deze fout indienen dat minder publiek is.
Je kunt telefonisch contact opnemen met NS klantenservice of een persoonlijk bericht via Facebook of X sturen, of chatten met NS.
Waarom niet een email?
Goedemorgen Heijink en welkom bij de NS Community.
Dit lijkt een probleem dat bij meerdere mensen speelt. Begrijp ik het goed dat je een nieuw abonnement wil aanvragen? En zou je eens een screenshot willen sturen van het formulier? Graag met je persoonlijke gegevens afgeschermd, of anders in een persoonlijk bericht naar mij. Ik ga dit dan intern doorsturen, zodat er naar de storing kan worden gekeken.
Verder raad ik aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Waarschijnlijk lukt het ons daar wel om je gegevens alsnog in te voeren bij ons systeem.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.