Waar kan ik het contractnummer van mijn fietskluisabonnement vinden?
Goedemiddag RenskeV. en welkom bij de NS Community!
Het contractnummer van je fietskluiscontract zou vermeld moeten zijn in elke brief die je ontvangt over de fietskluis. Dat is dus de brief die je oorspronkelijk hebt gekregen over het aangaan van het contract, maar ook bij elke jaarlijkse brief voor de betaling.
Mocht je het niet kunnen vinden of de brieven niet meer hebben, dan kun je eventueel contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's zouden het contractnummer ook moeten kunnen achterhalen. Deze zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').
Ook ik heb mijn contractnummer nodig voor opzegging van mijn fietskluis. Klantenservice gebeld, en die zien mijn fietskluis niet terug in het systeem. Blijkt niet gekoppeld aan een OV-kaart. Toch heb ik €109,- betaald in juli om weer een jaar te verlengen. Ook die betaling kunnen ze niet terugvinden in het NS-systeem. Klantenservice weer gebeld, maar die weten het ook niet. Toch verwacht ik in juli 2025 weer een verlengingsbrief. Maar toevallig weet ik ook dat er fietskluizen bij me in de buurt al jaren worden gehuurd, zonder daarvoor te betalen...misschien is het ook wel een zooitje in het systeem.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.