Waar zijn de keuzedagen te vinden? | NS Community
beantwoord

Waar zijn de keuzedagen te vinden?

  • 10 December 2021
  • 5 reacties
  • 1091 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Zie titel. Onder “Gekoppelde extra opties” vermeldt de Klantenservice pagina, maar dat is niet te vinden.

icon

Beste antwoord door MoDe 10 December 2021, 11:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat bedoel, jouw eigen Keuzedagen of de bestel pagina?

Jouw eigen Keuzedagen zijn te vinden in MijnNS (inloggen via website) onder producten, helemaal onderaan.

Dank!  Er zijn te veel pagina’s met “Producten”: “Producten”, “Mijn Producten” en op je startpagina “Producten op kaart”.

Via “Producten” > “Keuzedagen” word je op een dwaalspoor gebracht. Zie hieronder. Hopelijk worden er gauw een paar wissels verzet!

 

Hoe kan ik mijn Keuzedagen inzien?

Je kan je Keuzedagen inzien door in te loggen op Mijn NS. Dat werkt zo:

  1. Log in op Mijn NS.
  2. Ga naar tabblad ‘Mijn Producten’.
  3. Klik op ‘Keuzedagen’ onder ‘Gekoppelde extra opties’.
  4. Klik op ‘Overzicht Keuzedagen’.

Ik heb mijn keuzedagen abonnement opgezegd maar kan de resterende dagen niet meer vinden omdat ik het product niet meer heb. Waar kan ik mijn dagen vinden die ik nog te goed heb…

Reputatie 7
Badge +4

U kunt altijd even op het automaat kijken, dat kan ook zonder de keuzedagen op uw kaart te zetten. In principe zijn uw keuzedagen nu een jaar geldig, ook als uw abonnement is opgezegd. 

Ik was ook op het dwaalspoor beland door de mail van NS vandaag, 7 juni 2022. Daarin staat:
Keuzedagen inzien via Mijn NS
Zo vindt u uw overzicht:

  1. Log in op uw Mijn NS-account (of maak een account aan als u dat nog niet heeft)
  2. Ga naar 'Producten'.
  3. Kies 'Keuzedagen' en dan 'Keuzedagen overzicht'.
  4. Klik op 'inzien' naast Keuzedagen.

Terwijl er één regel bij had gemoeten: ga naar Startpagina mijn NS en klik vervolgens op Mijn producten.
Alleen dan krijg je Mijn producten te zien.

Verwarrend dat NS de naam Producten gebruikt, want die moet je niet hebben. Hat gaat echt om Mijn producten.

Reageer