Skip to main content
Antwoord

waarom de ns heeft van mijn bankrekening € 68,11 afgeschreven?

  • May 21, 2024
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

 

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Maamdouh,

Op Mijn NS kun je de factuur downloaden onder het kopje ‘Betaaloverzicht'. Daarop staan alle kosten gespecificeerd.

Mocht je er daarna vragen over hebben, of het er niet mee eens zijn, neem dan contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij jouw gegevens.

2 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • May 21, 2024

Hoi Maamdouh,

Op Mijn NS kun je de factuur downloaden onder het kopje ‘Betaaloverzicht'. Daarop staan alle kosten gespecificeerd.

Mocht je er daarna vragen over hebben, of het er niet mee eens zijn, neem dan contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij jouw gegevens.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 21, 2024

Het rekeningnummer is van NS Flex, dus waarschijnlijk is er van abonnement gewisseld en betaal je een deel van een (lopende) maand? Zie je facturen inderdaad.