Ik heb een NS abonnement opgezegd en krijg dus geld terug van de NS. Ze hebben niet het juiste bankrekeningnr. Omdat ik geen abonnement meer heb kun je dat niet wijzigen in je account. Gebeld met de klantenservice: half uur wachten en vervolgens iemand aan de lijn die het niet weet en verwijst naar de chat. Daar nog langer moeten wachten en vervolgens wordt de vraag doorgezet naar een afdeling die het te druk heeft. Dus ik moet later weer naar de chat. Wat een rare klanten’service’. Ik zou Lieneke Bouma, het hoofd van die service eens flink de oren wassen
Bladzijde 1 / 1
Welkom op onze NS Community, Simonbarnasconi. Wel gek, want met 1 melding naar de financiële afdeling zou dit geregeld moeten zijn. Op chat hebben we inderdaad ruimer de tijd om contact te leggen met de financiële afdeling, al is dat wel met hoge uitzondering dat dit per telefoon niet kan dit keer.
Kan ik die afdeling zelf bellen
Deze is voor consumenten niet bereikbaar. Alleen voor medewerkers om informatie op te vragen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.