beantwoord

Waarom ging mijn rekening omhoog toen ik keek vanaf mijn NS-account? Volgende maand is mijn factuurbedrag verdubbeld. waarom

  • 14 April 2022
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Waarom ging mijn rekening omhoog toen ik keek vanaf mijn NS-account? Volgende maand is mijn factuurbedrag verdubbeld. waarom

Mijn vaste factuurbedrag is 107,90 euro
volgende maand 215,80 euro
Waarom is het geschreven?

icon

Beste antwoord door Thom 14 April 2022, 23:18

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Als u de widget bedoelt op Mijn NS, daar klopt vaak heel weinig van. Het probleem is bekend, het zou beter functioneren inmiddels, maar met name bij wisseling van abonnement gaat het nogal eens mis.

U kunt het gewoon negeren, na een paar dagen klopt het meestal wel weer. Op het moment dat u een echte factuur krijgt, staat alles er gewoon weer goed op. Dat is ook waar u naar moet kijken, want dat is wat u uiteindelijk moet betalen.

 

Reishistorie is natuurlijk per reis, maar als dat de reizen zijn die u gemaakt heeft en u kent uw abonnementskosten, dan is het redelijk in de tussentijd af te leiden.

Maakt u zich geen zorgen. Uw factuur is precies de dubbele abonnementsprijs en als uw betalingen op tijd waren, wordt dat in de factuur gecorrigeerd en die is gewoon € 107,90.

 

Reageer