Skip to main content

Op 30 oktober heb ik mijn flex basis veranderd in flex weekend voordeel. Meteen een bevestiging dat ik per 30 oktober kan reizen met het gewijzigde abonnement.

Zaterdag zijn we met de trein van Ermelo naar Urecht gegaan. Ik moest € 9,80, zijnde het volle tarief betalen. In de app staat bij abonnementen dat ze het niet kunnen laten zien, terwijl er onder het € 2,20 abonnemennt = weekend voordeel staat.

Hoe kan dit?

Welkom op onze NS Community, Rinny. Even wat dingen uitsluiten, heb je NS Flex in eerste instantie wel geactiveerd bij een automaat? Ik krijg het idee dat je op saldo reist.


Ja, ik heb de flex basis bij de automaat opgehaald.

 

Hij gaf bij het inchechen inderdaad reizen op saldo aan.


Als hij bij het inchecken reizen op saldo aangeeft, dan ben ik bang dat er iets niet goed is gegaan met activeren. Neem even contact op met onze klantenservice voor het opnieuw klaarzetten van de activatie en eventuele restitutie van de gemiste korting.


Bedankt voor het antwoord. Im ga contact opnemen.


Reageer