Beste heer Majoor, | |||||||||||||||||||||
Bedankt voor uw bestelling! U heeft het abonnement NS Flex Dal Voordeel. besteld. U kiest hierbij voor een nieuwe OV-chipkaart. | |||||||||||||||||||||
Dit is het referentienummer van uw bestelling: R01_0260818896. | |||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||
Nieuwe OV-chipkaart Uw OV-chipkaart komt zo snel mogelijk per post naar u toe. U kunt reizen met NS Flex vanaf 24 februari 2025. |
Waarom krijg ik de afgesproken korting niet?
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Jan Majoor,
Dat kan verschillende oorzaken hebben, maar de meest voorkomende is dat er voorafgaand aan de reis in de daluren al een reis is gemaakt die in de spits is begonnen. Ook bij uit- en inchecken in de daluren blijft het eerdere tarief gelden. Pas als er meer dan 35 minuten tussen uit- en incheck zit, wordt het als nieuwe reis gezien en wordt het kortingstarief opnieuw berekend.
Maar om het zeker te weten zullen we iets meer over de betreffende reis moeten weten.
Of bedoel je de korting van € 3 op de abonnementsprijs? Als die niet wordt gegeven, zul je contact op moeten nemen met de klanteNService. Wij zijn reizigers die elkaar helpen en hebben uiteraard geen toegang tot jouw gegevens.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.