Hi, ik ben in de war: ik wilde mijn daluren abonnement opzeggen en het lijkt erop dat ik om dat te doen een basic abonnement moet aanschaffen. Online zag het er nu naar uit dat ik idd 0 euro schuldig ben, dus geen maandelijks dal afschrijving meer. Tot mijn verbazing krijg ik nu een factuur van over de 10 euro. Waarom? En hoe los ik dit op? Ik vind manieren om de klantenservice te bereiken heel onduidelijk; ik woon in Australië dus kan niet even bellen. Ik waardeer jullie advies, alvast bedankt. Astrid
waarom krijg ik een factuur na het cancellen van mijn daluren abon en hoe neem ik daarover contact op
Beste antwoord door Thom
U kunt ook gewoon chatten en dat is zonder verdere kosten. Alle mogelijkheden staan onder deze link van Klantenservice. Verder is naast de chat Twitter of Facebook een optie. Bellen is in uw situatie nergens voor nodig. Zij kunnen ook nakijken waar de factuur voor is. U kunt het overigens zelf zien als u een account maakt onder MijnNS. Is het een bedrag met een min ervoor dan is het een teruggave.
Hou wel rekening met vrij lange wachttijden en een groot tijdsverschil.
U moet inderdaad een Basicabonnement aanschaffen voor nul euro en dat blijft nul euro. Het is een administratieve mogelijkheid in uw voordeel, want u wordt niet meer belast voor uw abonnement en krijgt een eventueel restant terug. U krijgt wel maandelijks facturen van nul euro. Die kunt u negeren, want u reist niet in Nederland.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.