Vandaag 1,5 uur bezig geweest om via de klantenservice van de NS erachter te komen hoe ik aan mijn financiële verplichtingen kan voldoen. In de mail die ik kreeg van de NS, staat dat ik NL14ABNA0576850675 moet gebruiken. Dan krijg ik bij mijn bank de melding dat dit een buitenlands nummer is. Volgens de medewerker van mijn bank heeft de NS dit nummer zelf geblokkeerd voor niet-incasso verkeer. Daarna 2 keer met de klantenservice van de NS gebeld. De eerste keer kreeg ik iemand aan de lijn die wel aardig was, maar ook niet wist hoe ze het moest oplossen. De tweede keer een onaardig iemand die alleen wist uit te brengen dat vergissen menselijk is en dat ik zelf ook vast wel eens een foutje zou maken. Voor een miljoenenbedrijf als de NS vind ik dit echt niet kunnen. En ook super suf dat je niet gewoon een betaallink krijgt en met Ideal kan betalen. Onder welke steen heeft de NS de afgelopen tijd gezeten en worden er wel degelijke cursussen klantvriendelijkheid gegeven bij de NS? De zinsnede ‘mevrouw, wat vervelend voor u, ik ga samen met u naar een oplossing zoeken’ is toch niet zo moeilijk te onthouden? Al met al kan ik dus gewoon niet betalen. Zal je zien dat ze straks mijn abonnement gaan blokkeren. Mag ik daarover zeker weer een klacht indienen bij een medewerkster die blijft hangen in de mantra ‘fouten maken is menselijk’. Zo, en nu ga ik weer iets nuttigs doen.
Beste antwoord door Lorena NS
Bekijk origineel