beantwoord

Waarom wordt daluren abonnement niet automatisch opgezegd bij studenten OV gecombineerd met weekend vrij?

  • 8 November 2022
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Mijn dochter heeft een student ov voor doordeweeks en een weekend vrij ov voor h et weekend. Dit is allemaal bekend bij de NS toch wordt het daluren abonnement wat nu natuurlijk geen enkele waarde meer heeft niet automatisch opgezegd 

icon

Beste antwoord door Momo 8 November 2022, 21:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Een abonnement moet je altijd zelf opzeggen, dat gebeurt niet automatisch. Bovendien is het Studentenreisproduct geen product van NS.

Reputatie 7
Badge +3

Begrijp ik goed dat dal voordeel, weekend vrij en SRP op dezelfde kaart staan? Als er flex-abonnementen samen met SRP op 1 kaart staan werken ze niet meer goed. Dochter moet de Flex-abonnementen opzeggen van de kaart verwijderen en op een nieuwe kaart aanvragen. Dat dit niet samen kan staat zowel op website NS als van DUO aangegeven.

Mijn dochter heeft een student ov voor doordeweeks en een weekend vrij ov voor h et weekend. Dit is allemaal bekend bij de NS toch wordt het daluren abonnement wat nu natuurlijk geen enkele waarde meer heeft niet automatisch opgezegd 

NS gaat niet over de Studenten OV, dat is een zaak van het ministerie van onderwijs.

Reageer