Waarom wordt mijn doorlopend abonnement behandeld als een nieuw, waar het het opzeggen betreft ? Ik mag pas na het 'eerste' jaar maandelijks opzeggen. Een "doorlopende abonnement" heeft na verlenging geen eerste jaar meer. | NS Community

Waarom wordt mijn doorlopend abonnement behandeld als een nieuw, waar het het opzeggen betreft ? Ik mag pas na het 'eerste' jaar maandelijks opzeggen. Een "doorlopende abonnement" heeft na verlenging geen eerste jaar meer.

  • 25 October 2022
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Biedt ook het eerste jaar naar verlenging de optie maandelijks op te zeggen.


3 reacties

Badge +3

Als dit gaat om Dal Voordeel op saldo dan kan je het ook in het eerste jaar opzeggen. In zijn geheel via https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/online-beeindigen of omzetten naar NS Flex Basis via https://www.ns.nl/nsflex/webshop

Reputatie 7
Badge +3

Alle doorlopende saldo abonnementen zijn nu per direct op te zeggen, behalve Dal Voordeel op saldo, dat kan na de eerste maand per direct. Dit is aangegeven in de nieuwe productvoorwaarden die een maand geleden zijn verstuurd aan abonnementhouders en die gelden vanaf 1 januari 2023.

Dal Voordeel kon eerder al na de eerste maand worden opgezegd, maar dan niet per direct maar per de dag van de maand waarop het ooit in was gegaan.

 

Reputatie 7
Badge +3

Alle doorlopende saldo abonnementen zijn nu per direct op te zeggen, behalve Dal Voordeel op saldo, dat kan na de eerste maand per direct. Dit is aangegeven in de nieuwe productvoorwaarden die een maand geleden zijn verstuurd aan abonnementhouders en die gelden vanaf 1 januari 2023.

Dal Voordeel kon eerder al na de eerste maand worden opgezegd, maar dan niet per direct maar per de dag van de maand waarop het ooit in was gegaan.

 

En als je geen nieuwe productvoorwaarden hebt gekregen? Dan gelden de oude voorwaarden?

Reageer