Skip to main content
Antwoord

Waarom zie ik mijn reishistorie niet?

  • October 4, 2022
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Beste heer/ mevrouw,

 

Ik wil een declaratie sturen voor mijn werkgever, zodat ik mijn reiskostvergoeding kan krijgen. Maar wanneer ik bij mijn reishistorie ga, kan ik mijn reizen niet zien. Kunt u mij daar helpen?

Ik hoor van u graag.

Met vriendelijke groet,

 

Jeremy Jones

Beste antwoord door MoDe

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij persoonlijke gegevens. Het beste kun je telefonisch, via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met NS klantenservice.

Bij Flex kan het even duren voor dat alle reizen worden weergegeven. Zie je helemaal niets van de afgelopen weken? Mogelijk is jouw kaart niet gekoppeld of is er een storing. Probeer het anders later vandaag nog eens.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • October 4, 2022

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij persoonlijke gegevens. Het beste kun je telefonisch, via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met NS klantenservice.

Bij Flex kan het even duren voor dat alle reizen worden weergegeven. Zie je helemaal niets van de afgelopen weken? Mogelijk is jouw kaart niet gekoppeld of is er een storing. Probeer het anders later vandaag nog eens.


  • October 4, 2022

Er is vast een storing. Ik zie alleen mijn reishistorie t/m afgelopen zaterdag. Zondag niet gereisd, gisteren en vandaag wel.