Mijn zoon is net 18 en wil een Dal Voordeel afsluiten en direct ook een eigen OV kaart aanvragen.
Maar het lukt al dagenlang niet om dat af te sluiten. De webshop geeft steeds een foutmelding.
Hoe kan hij dit nu het beste aanpakken?
Zijn oude OV kaart is inmiddels al een week verlopen. Reizen is dus opeens flink duurder. :-(
Ik zie wat oude topics dat dit blijkbaar eerder is voorgekomen.
Maar ik zie zo 1-2-3 niet wat dan toe doen.
Antwoord
Wanneer ius NS webshop weer beschikbaar?
Beste antwoord door mrfreeze
Hmm bijzonder, bij mij lijkt het allemaal wel gewoon te werken.
Je zoon kan ook contact opnemen met de klanteNService. Zij kunnen ook het abonnement voor hem afsluiten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

