Skip to main content
beantwoord

Wanneer kan ik mijn NS Flex Dal Voordeel abonnement activeren op mijn OV-chipkaart?

• April 23, 2025
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Gisteren (22/4) abonnement gekocht / aangevraagd, vandaag (23/4) nog steeds geen bericht ontvangen en vrijdag (25/4) ga ik met de trein reizen. Waarom wordt het abonnement niet gelijk na betaling klaargezet op je OV-chipkaart? 

Beste antwoord door Momo

Heeft u gekozen voor een latere ingangdatum dan 22/4? Een nieuw abonnement staat pas klaar om op te halen op de ingangsdatum. Stel, u heeft gekozen voor 25/4 als ingangsdatum, dan staat het abonnement pas 25/4 klaar bij een automaat.

Indien u al Flex (Basis) had dan is het slechts een wijziging binnen het al bestaande Flex contract en hoeft deze niet opgehaald te worden.

1 reactie

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • April 23, 2025

Heeft u gekozen voor een latere ingangdatum dan 22/4? Een nieuw abonnement staat pas klaar om op te halen op de ingangsdatum. Stel, u heeft gekozen voor 25/4 als ingangsdatum, dan staat het abonnement pas 25/4 klaar bij een automaat.

Indien u al Flex (Basis) had dan is het slechts een wijziging binnen het al bestaande Flex contract en hoeft deze niet opgehaald te worden.