beantwoord

Weekend abbonoment naast korting dal uren

  • 28 February 2024
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Beste Community NS,

 

Omdat ik net ben afgestudeerd heb ik de afstudeerdeal van 1 jaar gratis NS flex dal voordeel aangevraagd. Dat is goed afgesloten. Alleen wil ik ook een gratis reizen tijdens het weekend abbonoment erbij nemen. Alleen als ik dit probeer aan te vragen, lukt het niet omdat ik al het NS flex dal voordeel abbonoment heb. Hoe kan ik het weekendabbonnement erbij nemen?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Henk

icon

Beste antwoord door Robert B 28 February 2024, 19:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt dan het beste Weekendvrij op een aparte kaart zetten.U mag meerdere kaarten hebben. Weekendvrij is ook aan te vullen met Dalvoordeel, maar daar krijgt u mogelijk geen korting meer op als u die al heeft gehad bij Dalvoordeel.

 

U kunt ook Klantenservice bellen, wie weet kunnen die nog ergens een mouw aan passen. 030 7515155.

U kunt dan het beste Weekendvrij op een aparte kaart zetten.U mag meerdere kaarten hebben. Weekendvrij is ook aan te vullen met Dalvoordeel, maar daar krijgt u geen korting meer op als u die al heeft gehad bij Dalvoordeel.

Ja heb geprobeerd met een aparte kaart het abbonoment te activeren. Alleen krijg ik dan nog steeds een foutmelding vanwege de korting op het dalvoordeel. Dus zal wel met de klantenservice bellen.

Badge +3

Als het via de Klantenservice niet lukt dan zou je nog Weekend Vrij kunnen afsluiten als nieuwe klant (met een gratis kaart erbij natuurlijk) door een ander e-mailadres te gebruiken.

Je krijgt dan een tweede Mijn NS account/klantnummer met dezelfde klantgevevens (naam, adres, geboortedatum) maar dat is geen probleem, heb ikzelf ook.

Aan het eind van het jaar gratis Dal Voordeel kan je dat opzeggen en Weekend Vrij uitbreiden met doordeweekse dalkorting. De huidige kaart is dan reserve.

Reageer