beantwoord

weekend flex 65+ 1e klasse

  • 21 August 2023
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb al flex weekend 1e klasse 65+.

als ik dal flex erbij neem ( voor door de week)kan ik dan ook automatisch weer 1e klasse reizen of hoe moet ik dat doen ?    Is eigenlijk alleen maar voor 1 maand.

icon

Beste antwoord door Tochjo 21 August 2023, 17:48

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Er is niet zozeer sprake van iets bij uw abonnement “erbij nemen” bij NS Flex. Als u iets wil aanpassen, hoe klein ook, dan moet u uw abonnement wijzigen. Dat kunt u zelf doen in Mijn NS (de website, niet de app), door op de tab Mijn producten te kiezen voor Ander abonnement kiezen.

Als het gaat om korting in de daluren erbij, dan moet u als nieuwe abonnement kiezen voor NS Flex Weekend Vrij en de opties “40% korting in de daluren” én “Reis 1e klas in het weekend” toevoegen.

Als het gaat om vrij reizen in de daluren erbij, dan moet u als nieuwe abonnement kiezen voor NS Flex Dal Vrij en de optie “Reis 1e klas in de daluren” toevoegen.

Badge +3

Bij Flex Weekend Vrij en doordeweeks 1e klas reizen (eventueel met dalurenkorting) kan je dat aanzetten in Mijn NS (via de app of website). Je krijgt dan de optie voor ‘vandaag, tot datum x of voor onbepaalde tijd’.

Als je het tot een bepaalde datum (voor een maandje) wilt dan kan dat dus. Een (doordeweekse) reis 1e klas is 70% duurder dan wat diezelfde reis je 2e klas zou kosten (dus eventuele 40% dalkorting krijg je ook).

Een maandje dalkorting erbij kost € 3,40 en doe je op de wijze die @Tochjo aangeeft. Na een maand kun je die weer verwijderen. Het doordeweeks 1e klas reizen staat daar los van, dat kan je dus op elk moment aan/uit zetten.

Reageer