beantwoord

Weekend Vrij aanbieding voor huidige abonnementhouder

  • 8 August 2023
  • 18 reacties
  • 391 Bekeken

Reputatie 3

Hoi allen, zoals jullie wellicht hebben gezien zit er deze week bij de Weg=Weg aanbiedingen een aanbod van NS Flex Weekend Vrij met 50% korting voor een maand. Ik heb op dit moment al een Flex Weekend Vrij abonnement, maar als ik kijk bij “abonnement wijzigen” staat deze aanbieding er gewoon tussen. Kan ik inderdaad “overstappen” naar Flex Weekend Vrij met deze aanbieding?

icon

Beste antwoord door Tonny.s 8 August 2023, 20:35

Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi ICMmetje,

Ik denk het wel. Als je op die manier je abonnement wijzigt, kom je nergens (actie)voorwaarden o.i.d. tegen.

Een paar maanden geleden was er Dal Voordeel met korting, was volgens sommigen ook alleen voor nieuwe klanten. Maar ik heb m'n Dal Voordeel toen gewoon gewijzigd naar Dal Voordeel met korting en kreeg gewoon drie maanden korting.

Reputatie 4

Hoi allen, zoals jullie wellicht hebben gezien zit er deze week bij de Weg=Weg aanbiedingen een aanbod van NS Flex Weekend Vrij met 50% korting voor een maand. Ik heb op dit moment al een Flex Weekend Vrij abonnement, maar als ik kijk bij “abonnement wijzigen” staat deze aanbieding er gewoon tussen. Kan ik inderdaad “overstappen” naar Flex Weekend Vrij met deze aanbieding?

geld alleen voor nieuwe klanten geloof ik 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi allen, zoals jullie wellicht hebben gezien zit er deze week bij de Weg=Weg aanbiedingen een aanbod van NS Flex Weekend Vrij met 50% korting voor een maand. Ik heb op dit moment al een Flex Weekend Vrij abonnement, maar als ik kijk bij “abonnement wijzigen” staat deze aanbieding er gewoon tussen. Kan ik inderdaad “overstappen” naar Flex Weekend Vrij met deze aanbieding?

geld alleen voor nieuwe klanten geloof ik 

Offcieel inderdaad alleen voor nieuwe klanten die geen Flex hebben muv Flex Basis. Volgens de voorwaarden: 

‘Nieuwe klant’ wil zeggen dat je bij het afsluiten van het abonnement niet geregistreerd staat als NS Flex-klant, met uitzondering van NS Flex Basis. Ook als je eerder een NS Flex-abonnement hebt gehad en dit abonnement hebt beëindigd, word je voor deze actie gezien als nieuwe klant

Als het niet lukt vanuit je huidige Weekend Vrij abonnement zou je dit nog kunnen wijzigen naar Flex Basis en dan weer wijzigen naar Weekend Vrij. Bij dat “eerder een NS Flex aabonnement hebt gehad” staat niet hoe lang dat eerder moet zijn geweest. 

Hoi, ik heb net afgelopen weekend mijn abonnement afgesloten. Kan ik nog naar deze actie overstappen?

Hoi ICMmetje,

Ik denk het wel. Als je op die manier je abonnement wijzigt, kom je nergens (actie)voorwaarden o.i.d. tegen.

Een paar maanden geleden was er Dal Voordeel met korting, was volgens sommigen ook alleen voor nieuwe klanten. Maar ik heb m'n Dal Voordeel toen gewoon gewijzigd naar Dal Voordeel met korting en kreeg gewoon drie maanden korting.

 

Reputatie 3

Ik zal het eens proberen dan. Ik heb net de aankomende maand vooruit betaald - mocht het lukken, wordt dit dan verrekend?

Reputatie 6
Badge +1

Ik zal het eens proberen dan. Ik heb net de aankomende maand vooruit betaald - mocht het lukken, wordt dit dan verrekend?

Ja, je krijgt een paar dagen na de wijziging een factuur waarop dit wordt verrekend. 

Reputatie 7
Badge +4

@ICMmetje Vertel even als het gelukt is, ;-)

Reputatie 7
Badge +3

Hoi, ik heb net afgelopen weekend mijn abonnement afgesloten. Kan ik nog naar deze actie overstappen?

Dat gaat wel lastig worden ben ik bang, want je kunt pas na een maand je abonnement wijzigen. Je zou contact op kunnen nemen met de klanteNService, misschien willen ze coulant zijn, maar daar heb ik wel een hard hoofd in. Dan kunnen ze wel bezig blijven.

 

Reputatie 3

Als ik nu het abonnement probeer te wijzigen krijg ik wel de actievoorwaarden voorgeschoteld dat ik een nieuwe klant moet zijn. Ik weet niet of ik door kan gaan maar ik riskeer ook liever geen problemen aangezien ik het abonnement wel nodig heb :-)

Reputatie 3

Toevoeging: net via contact met de chat werd toch aangegeven dat ik dit dan inderdaad zelf kon afsluiten. Dat heb ik net gedaan en leek zonder problemen te gaan. Ik houd even in de gaten wat ik op de factuur krijg.

Badge +3

Als ik nu het abonnement probeer te wijzigen krijg ik wel de actievoorwaarden voorgeschoteld dat ik een nieuwe klant moet zijn. Ik weet niet of ik door kan gaan maar ik riskeer ook liever geen problemen aangezien ik het abonnement wel nodig heb :-)

Ik zou het gewoon proberen, grote kans dat het gewoon (net als bij vorige acties voor ‘nieuwe’ klanten) gewoon lukt. Je huidige abonnement zal je echt niet verliezen.

Reputatie 6

Ik heb het vandaag geprobeerd en ik heb een mail gekregen met de bevestiging van het abonnement. Overstap van Flex Dal Vrij naar Flex Dal Vrij met korting.

Badge +3

Ik heb het vandaag geprobeerd en ik heb een mail gekregen met de bevestiging van het abonnement. Overstap van Flex Dal Vrij naar Flex Dal Vrij met korting.

Had niet anders verwacht 🤣

De NS gunde mij vanavond bij Weekend Vrij ook 50% korting op de € 3,40 voor de daluren doordeweeks. 

Reputatie 7
Badge +3

De NS gunde mij vanavond bij Weekend Vrij ook 50% korting op de € 3,40 voor de daluren doordeweeks. 

Dat zou niet zo moeten zijn volgens de voorwaarden. Maar als ik het even test, gebeurt dat hier ook. Gaat weer goed daar bij NS. Ik zeg, doe er je voordeel mee. Hopelijk voor jou wordt het op de factuur ook met 50% korting berekend.

Badge +3

De NS gunde mij vanavond bij Weekend Vrij ook 50% korting op de € 3,40 voor de daluren doordeweeks. 

Haha helemaal goed (nou ja bizar eigenlijk). Lukt mij ook. Op de € 9,00 voor 1e klas helaas geen korting.

Badge +3

Dat zou niet zo moeten zijn volgens de voorwaarden. Maar als ik het even test, gebeurt dat hier ook. Gaat weer goed daar bij NS. Ik zeg, doe er je voordeel mee. Hopelijk voor jou wordt het op de factuur ook met 50% korting berekend.

Maak screenshots… truth in advertising dus de getoonde prijs op dat moment is geldig.

Daar kan je natuurlijk wel mee rommelen (met scripts of photoshop) maar als je verwijst naar dit topic komen ze er niet onderuit.

Hooguit als ze gaan roepen dat je geen nieuwe klant/weekendreiziger bent en de actie helemaal niet voor jou zou gelden… maar daarin neemt de NS meestal hun verlies. Zelfde voor degenen die inmiddels een meereisretour voor het F1 weekend hebben, dat is natuurlijk gewoon geldig en ook naar Zandvoort.

De NS gunde mij vanavond bij Weekend Vrij ook 50% korting op de € 3,40 voor de daluren doordeweeks. 

Haha helemaal goed (nou ja bizar eigenlijk). Lukt mij ook. Op de € 9,00 voor 1e klas helaas geen korting.

Haha, die € 9 heb ik ook nog geprobeerd, maar helaas. 

Reageer