beantwoord

weekend vrij abonement

  • 5 August 2022
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 1

Hallo. Ik ben net begonnen met een nieuw weekend gratis abonnement. hoewel ik tijdens de daluren voor de 40% kortingsoptie koos, werd dit niet weerspiegeld in de prijs. Het totale bedrag was 31,60. Hoe kan ik de korting in de daluren activeren? Er moest nog € 3,10 worden doorgerekend. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 5 August 2022, 10:15

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen de optie alsnog toevoegen als dat bij de bestelling is misgegaan.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

hello, I canceled my weekend free abonment for October, but I think my abonment was terminated also for September as well. I want to continue using my weekend free abonment in september. I would appreciate it if you could help me how to fix this situation.

Reputatie 7
Badge +4

When you cancel a  Flex WeekendVrij it is rightaway. You need a new subscription.

Reageer