Skip to main content

Hoi, ik heb een weekend vrij abonnement aangeschaft en dit op mijn OV chipkaart gezet. Ik reis hier nu al een tijdje mee en nu blijkt dat die reizen toch van mijn rekening zijn afgeschreven, terwijl ze dus wel in het weekend waren en onder mijn weekend vrij korting zouden moeten vallen. Waar kan ik terecht om dit geld terug te vragen?

Als u van mening bent dat u te veel hebt moeten betalen voor uw reizen, dan kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Zij kunnen nagaan of dat inderdaad zo is en u compenseren als daar sprake van is.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Reageer