beantwoord

weekend vrij opgezegd en toen ook daluren abonnement uit?

  • 27 October 2023
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Hallo,

ik had een weekend vrij abonnement en dal voordeel abonnement. Nu heb ik mijn weekend vrij abonnement stop gezet maar kom ik er gisteren achter (3 weken na stop zetten van 1 abonnement) dat ook mijn dal voordeel uit gezet is. Waarom kon ik niet 1 abonnement uitzetten en is mijn daluren voordeel niet blijven staan? Nu heb ik heel veel extra kosten. Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice en zij heeft heel vriendelijk contact opgenomen met de financiële afdeling. Die gaf aan dat er waarschijnlijk niets aan te doen. Is er een mogelijkheid dat ik dit met terugwerkende kracht terug kan krijgen? Ik kom net uit de bijstand en mijn werkgever betaald mijn reiskosten maar niet zonder die korting. 
 

ik snap niet goed waarom ik 1 abonnement opzeg en daardoor beide beëindigd worden en ik geen abonnement meer heb. 
 

kan iemand van de NS mij alsjeblieft helpen? 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 27 October 2023, 11:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Maaike kramer,

Er kunnen geen twee abonnementen op één kaart staan. Bij Weekend Vrij is het een extra optie om ook in de daluren korting te krijgen. Maar als je Weekend Vrij dan opzegt, is ook die bijbehorende optie weg.

Je had in dit geval je abonnement moeten wijzigen naar Dal Voordeel. Dat zou je nu alsnog kunnen doen. Voor eventuele restitutie zul je toch bij de klanteNService moeten zijn, daar kunnen we je hier helaas niet mee helpen. Maar als die al hebben aangegeven dat er niks aan te doen is, wordt het lastig ben ik bang.

Het is een extra optie bij het Weekend Vrij-abonnement, geen apart abonnement.

 

Reageer