beantwoord

Weekend vrij voor dochter

  • 4 June 2022
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Ik ben al 3 uur bezig om een weekend vrij abonnement aan te vragen voor mijn dochter die vandaag 12 jaar is geworden. Aan het loket geven ze aan om het via de site doen, Via de site moet ik bellen, telefonisch geven ze aan dat ik moet chatten, bij de chat reageren ze na een half uur niet meer. Ik zit nu na 3 uur steeds met een ander te chatten en niemand kan mij helpen. Ik krijg steeds een foutmelding als ik een abonnement voor mijn kind wil aanvragen. Ze heeft nu niets meer als abonnement. Het systeem geeft steeds aan dat ik morgen pas kan aanvragen of dat ik de bestel datum moet aanpassen. Ook dat doet het systeem niet. Ik krijg hier stress van en niemand kan mij helpen bij NS. 

icon

Beste antwoord door Thom 4 June 2022, 12:17

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Klik op deze link

 

https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/4

 

Volg de instructies en let op wanneer u na wat klikken rechts bovenaan: ‘Ik bestel voor mijn kind’ ziet. Schuif dit aan. Volg de instructies stap voor stap. Gebruik de chipkaart van uw dochter als om een nummer wordt gevraagd. Heeft ze Kidsvrij, dan heeft ze ook een persoonlijke chipkaart. Als u nog geen persoonlijke chipkaart voor uw dochter heeft, moet u inderdaad een kaart aanvragen, het duurt gemiddeld vijf dagen voor die er is en u kunt geen ingangsdatum kiezen van vandaag, mogelijk wel vanaf 10 of 11 juni. Zonder persoonlijke chipkaart van dochterlief, kunt u voor een kaart die vandaag geldig is nog niet bestellen.

U kunt als het wel lukt binnen een uur het abonnement activeren op een automaat. Dan kan uw spruit reizen zonder verder kosten. U moet met uw bankrekening voor haar betalen.

 

Klantenservice is slecht bereikbaar.

Reageer