beantwoord

weekendvoordeel

  • 20 May 2023
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Morgen reis ik met mijn partner van Den Bosch naar Amsterdam (retour). Ik wil hiervoor een weekend voordeel abonnement afsluiten maar heb nog geen ov chipkaart. Is dit mogelijk of moet ik eerst deze aanvragen voordat ik het abonnement kan gebruiken. 

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 May 2023, 21:07

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Het Weekend Voordeel-abonnement moet echt op een persoonlijke OV-chipkaart geladen worden. Als u deze nog niet hebt, is er geen mogelijkheid om die voor morgen nog te krijgen. U kunt het abonnement dan morgen niet gebruiken.

U hoeft overigens niet eerst los een persoonlijke OV-chipkaart te bestellen. Bij het bestellen van NS Flex Weekend Voordeel kunt u deze meebestellen. Tip: bestel dan Dal Voordeel, en niet Weekend Voordeel. Een maand Dal Voordeel kost 5,60 euro, maar daar komen geen administratiekosten bij. Een maand Weekend Voordeel kost 2,20 euro, maar daar komen nog 10 euro administratiekosten bij. Na een maand kunt u het abonnement wijzigen naar Weekend Voordeel, of eventueel opzeggen.

Hartelijk dank voor de snelle reactie, heel fijn! Dan ga ik een dal voordeel bestellen, ruim voor onze volgende reis, bedankt! 

En voor morgen een groepsticket daluren😊

Reageer