beantwoord

weekendvrij

  • 6 December 2021
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Goededag,

Ik ben Jian Othman en ik heb een vrijweekend abonoment. Ik moet inprisipe 30€ per maand betallen,maar nu krijg ik idere maand een bedrag die hoger dan 140€.

Ik wil graag dat jullie nogen keer mijn factuur cheken!!!!!

icon

Beste antwoord door Thom 6 December 2021, 14:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Welkom op dit forum.

 

Heeft u ook reizen buiten het weekend om gemaakt. U kunt in Mijn NS de specificatie van uw factuur zien. Misschien kunt u daar iets mee.

Reputatie 7
Badge +4

Let wel dat u echt op de factuur kijkt op Mijn NS. Daar is te zien wat u heeft gereisd en wat het kostte. Verder moet u ook met Weekendvrij altijd in- en uitchecken. Het weekend gaat pas in op vrijdagavond half zeven. Het is zaak op Facturen en eventueel recente reizen te kijken.

De widget op Mijn NS geeft ook regelmatig incorrecte meldingen, daar kunt u niet altijd op afgaan.

Bedragen van precies 20 euro duiden vaak op fouten met in- of uitchecken. Controle in de eerste klas kan ook een verhoging geven. Het kan ook te maken hebben met het reizen met andere vervoerders, waarbij er fouten met de in- of uitcheck zijn gemaakt.

Weekendvrij geldt alleen voor de trein en niet voor bus, tram en metro.

 

De oplossing vindt u echt in ‘Facturen’.

Goedemiddag Jian Othman, en welkom op de NS Community.

In principe heeft Thom al het antwoord gegeven, en heb ik hier niets meer aan toe te voegen. In het Mijn NS-account zijn inderdaad alle facturen te vinden met specificatie.
Mocht hier niet voldoende informatie staan, of zijn de facturen niet zichtbaar, dan is het altijd mogelijk om contact op te nemen met de Klantenservice.

Reageer