Skip to main content
Antwoord

weekendvrij fout

  • July 14, 2023
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

  • Op het juiste spoor

Hallo, ik heb een abonnement om in het weekend gratis te reizen, maar jullie hebben mijn rekening voor mijn laatste reizen gedebiteerd. Kan ik het geld terug krijgen? Ik heb jullie een bericht gestuurd op Facebook, maar niemand heeft geantwoord.

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo Gato en welkom bij de NS Community,

 

Het is redelijk druk waardoor het even kan duren voordat je antwoord krijgt. Je dient in ieder geval binnen 8 uur een antwoord te krijgen. Hier kunnen we je helaas niet helpen omdat we hier geen toegang tot je gegevens hebben. Je zal hoe dan ook via Facebook antwoord krijgen.

2 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 14, 2023

Hallo Gato en welkom bij de NS Community,

 

Het is redelijk druk waardoor het even kan duren voordat je antwoord krijgt. Je dient in ieder geval binnen 8 uur een antwoord te krijgen. Hier kunnen we je helaas niet helpen omdat we hier geen toegang tot je gegevens hebben. Je zal hoe dan ook via Facebook antwoord krijgen.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • July 14, 2023

Een weekendvrij is alleen geldig in treinen. Heb jij de factuur geraadpleegd? Deze is te vinden in MijnNS bij inloggen via de website.