Hallo, ik heb een abonnement om in het weekend gratis te reizen, maar jullie hebben mijn rekening voor mijn laatste reizen gedebiteerd. Kan ik het geld terug krijgen? Ik heb jullie een bericht gestuurd op Facebook, maar niemand heeft geantwoord.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Gato en welkom bij de NS Community,
Het is redelijk druk waardoor het even kan duren voordat je antwoord krijgt. Je dient in ieder geval binnen 8 uur een antwoord te krijgen. Hier kunnen we je helaas niet helpen omdat we hier geen toegang tot je gegevens hebben. Je zal hoe dan ook via Facebook antwoord krijgen.
Een weekendvrij is alleen geldig in treinen. Heb jij de factuur geraadpleegd? Deze is te vinden in MijnNS bij inloggen via de website.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.