Skip to main content

Hallo ik heb een weekendvrij abonnement gekocht maar er stond niet bij dat je deze eerst bij een betaalautomaat dient te activeren reed vanuit Kerkrade naar Eindhoven daar een restaurant bezocht wilde de terugreis aanvaarde trachtte in te checken diende op te waarderen onvoldoende saldo.
Ik schrok me zowat kapot snel naar een servicestation gegaan daar kreeg ik te horen dat het weekendvrij abonnement eerst geactiveert diende te worden ze zei via klantenservice kan ik een verzoek doen de reis naar Eindhoven terug geboekt te krijgen hoen kan ik dit waar aavragen>

Groet Gio

Bij de klantenservice.


Hey Nederlandtopvideo. Welkom bij de NS Community. 

Vareo geeft het al goed aan, je dient hiervoor contact op te nemen met de klantenservice!


Zie ook https://www.ns.nl/formulieren/geld-terug.html (vergeten abonnement, en dan anonieme chipkaart kiezen en het nummer van je persoonlijke kaart invullen).


Reageer