Hallo allemaal,
NS-chat laat niets meer van zich horen en de medewerker van de klantenservice wilde op redelijk botte wijze ivm privacy het gesprek beëindigen toen duidelijk werd dat het hier om twee mensen met verschillende accounts gaat, dus dan maar hier :)
Een vriendin van mij heeft een oud Dal-korting-abonnement die ze niet meer gebruikt (ze heeft inmiddels al een tijd DalVrij) maar ze kreeg hier gisteren een betalingsherinnering voor op haar naam en adres maar met mijn bankrekeningnummer op de acceptgiro. Ik denk dat ik ooit in het begin iets voor haar heb voorgeschoten en we het destijds vergeten zijn terug te zetten naar haar eigen rekeningnummer….of zoiets. Eerlijk gezegd weten we beiden niet meer precies waarom mijn rekeningnummer (nog) gelinkt is aan haar abonnement en we dat niet eerder gemerkt hebben.
Nu willen we het rekeningnummer wijzigen in haar eigen account en wellicht het abonnement sowieso stopzetten, maar daar krijgen we de melding dat degene die betaalt dat moet doen.
Hoe kan ik dat dan doen? Als ik inlog op mijn eigen account, kan ik geen gegevens van haar wijzigen natuurlijk.
Ben heel benieuwd naar het verlossende woord!
J.