beantwoord

Wijzigen NS Flex lukt niet

• 30 oktober 2018
  • 34 reacties
  • 1942 Bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

Dat wil ik graag met mijn eigen ogen even zien. Je mag mij even een privé bericht sturen, klik op mijn naam en daarna op 'Stuur bericht', oké? 🙂
Ik heb nog geen bericht ontvangen! 😞
Ik heb een privébericht van Ivanka1991 ontvangen en ik ga kijken wat ik voor haar kan betekenen. 🙂
We zijn erachter gekomen wat er aan de hand was. Ivanka1991 haar e-mailadres stond ook nog op actief in ons oude Mijn NS systeem, dit kan er voor zorgen dat onze systemen behoorlijk in de war raken. Het e-mailadres van Ivanka1991 is uit het oude systeem gehaald, 24 uur later kan er dan via onze website een nieuw Mijn NS account worden aangemaakt. Wanneer je je OV-chipkaart koppelt aan het account worden je facturen vanzelf inzichtelijk.
Beste Emma. Sorry, maar het probleem is nog niet opgelost. Ik heb geprobeerd een nieuw NS Account aan te maken, maar ik heb nog steeds geen link ontvangen van NS om het nieuwe account te bevestigen. Bovendien, zoals ik al eerder had gezegd, is deze methode is al twee keer eerder toegepast en heeft het niet gewerkt. Ik ben nu wel ten einde raad. Groet, Ivanka
Hi Emma, nu heeft het wel gewerkt. Ik heb eindelijk de link ontvangen om mijn account te activeren en deze keer kan ik wel mijn Flex abonnement zelf wijzigen. Bedankt!
Fijn dat het inmiddels gelukt is, Ivanka! De aanhouder wint zal ik maar zeggen 😃
Beste NS,

Helaas heb ik hetzelfde probleem. De laatste keer dat ik mijn abonnement wilde wijzigen heb ik dit telefonisch gedaan. Graag zou ik dit zelf online willen doen.

Graag hoor ik of dit mogelijk is.

Met vriendelijke groet,
Figen
Welkom bij onze NS Community, Figen!

Wat spijtig om te lezen dat dit online niet lukt. Ik raad je aan om via Facebook of Twitter hier contact over op te nemen met mijn collega's. Daar zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer