Bij het wijzigen naar NS flex krijg ik volgende melding:
Er staat een niet doorlopend product op je OV-chipkaart. Dit kan helaas niet in combinatie met NS Flex. (202)
Er staat echter geen niet doorlopend product op mijn OV-Chipkaart. Wat nu?
Bij het wijzigen naar NS flex krijg ik volgende melding:
Er staat een niet doorlopend product op je OV-chipkaart. Dit kan helaas niet in combinatie met NS Flex. (202)
Er staat echter geen niet doorlopend product op mijn OV-Chipkaart. Wat nu?
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemorgen Rachmaninoff en welkom bij de NS Community.
Zoals Olav93 al aangeeft zul je die melding niet zomaar krijgen. Via een kaartautomaat of een Mijn OV-Chip account kun je kijken welke producten er allemaal op je OV-chipkaart staan. Eventueel kun je ook contact op nemen met onze Klantenservice, wellicht kunnen zij iets terugvinden via je gegevens.
Mocht dat allemaal niet baten dan kun je altijd een bestelling plaatsen met een nieuwe OV-chipkaart. Houd er wel rekening mee dat de officiële levertijd van een OV-chipkaart 7 dagen is en dat een abonnement dan ook op zijn vroegst 7 dagen na het bestelmoment kan ingaan.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.