Wijzigen van Flex Traject Vrij naar Basis | NS Community
beantwoord

Wijzigen van Flex Traject Vrij naar Basis

  • 11 November 2020
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

Mijn abonnement wordt telkens op de 24ste van de maand verlengt. Kan ik het nu wel op de 1e van de maand wijzigen van Traject Vrij naar Basis. En hoe wordt het abonnementsgeld dat ik dan al betaald heb verrekend?

icon

Beste antwoord door Anonymous 11 November 2020, 12:19

Bekijk origineel

5 reacties

Ja, dat kan gewoon.

Teveel betaald abonnementsgeld krijg je terug op je volgende (tussentijdse) factuur. Als je TrajectVrij op de 1e stopzet, dan krijg je het vooruitbetaalde deel van het abonnementsgeld van de 1e tot  de 24e terug.

Ja, dat kan gewoon.

Teveel betaald abonnementsgeld krijg je terug op je volgende (tussentijdse) factuur. Als je TrajectVrij op de 1e stopzet, dan krijg je het vooruitbetaalde deel van het abonnementsgeld van de 1e tot  de 24e terug.

Kan ik het dan ook aan het begin van een vakantie omzetten naar Basis en dan na twee weken weer omzetten van Basis naar Traject Vrij?

Ja, ook dat kan.

NS Flex Basis/zonder abonnement kun je op ieder moment via Mijn NS weer omzetten naar Flex TrajectVrij of een ander abonnement.

Ik wil in de vakantie wijzigen van NS flex naar NS basis. Kan ik dat vooraf al regelen of moet dat op de laatste dag dat ik het abonnement nog gebruik, of wanneer?  

Reputatie 7
Badge +3

Dit kan niet vooraf, een wijziging gaat direct in. Wijzig je abonnement dan ook pas na je laatste reis naar NS Flex Basis. 

Reageer