krijg ik geld terug nu ik mijn abonnement wijzigde naar NS Flex?
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelkrijg ik geld terug nu ik mijn abonnement wijzigde naar NS Flex?
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelHoi pps,
Dat is wel erg weinig informatie. Maar normaal gesproken krijg je bij wijzigingen altijd geld terug voor de ongebruikte periode van je vorige abonnement. De kosten worden per dag berekend.
Ik wil graag mijn abonnement wijzigen
Met ingang van 17 november, de ingangsdatum van mijn nieuwe abonnement, wil ik graag de keuzedagen laten vervallen, omdat ik er weinig of geen gebruik meer van maak.
Met ingang van 17 november, de ingangsdatum van mijn nieuwe abonnement, wil ik graag de keuzedagen laten vervallen, omdat ik er weinig of geen gebruik meer van maak.
Je kunt daarvoor het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.