Skip to main content
Antwoord

wijziging abonnement

  • July 1, 2023
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

  • Op het juiste spoor

krijg ik geld terug nu ik mijn abonnement wijzigde naar NS Flex?

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi pps,

Dat is wel erg weinig informatie. Maar normaal gesproken krijg je bij wijzigingen altijd geld terug voor de ongebruikte periode van je vorige abonnement. De kosten worden per dag berekend.

4 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • July 1, 2023

Hoi pps,

Dat is wel erg weinig informatie. Maar normaal gesproken krijg je bij wijzigingen altijd geld terug voor de ongebruikte periode van je vorige abonnement. De kosten worden per dag berekend.


  • Op het juiste spoor
  • October 12, 2023

Ik wil graag mijn abonnement wijzigen


  • Op het juiste spoor
  • October 12, 2023

Met ingang van 17 november, de ingangsdatum van mijn nieuwe abonnement, wil ik graag de keuzedagen laten vervallen, omdat ik er weinig of geen gebruik meer van maak.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • October 12, 2023

Met ingang van 17 november, de ingangsdatum van mijn nieuwe abonnement, wil ik graag de keuzedagen laten vervallen, omdat ik er weinig of geen gebruik meer van maak.

Je kunt daarvoor het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.