beantwoord

wijziging abonnemnt

  • 24 April 2023
  • 10 reacties
  • 134 Bekeken

Ben in bezit van een doorlopend NS abonnement Dal Voordeel op saldo dat 29 mei verlengd zou moeten worden. Ik wil dit niet meer, overweeg een flex abonnement te nemen maar hoorde dat ik dan mijn keuzedagen tegoed 7 stuks! kwijt ben. Klopt dat?

icon

Beste antwoord door Robert B 24 April 2023, 17:52

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Klopt, bij een Flex abonnement zijn geen Keuzedagen te bestellen, dat kan alleen bij Dal Voordeel abonnement op saldo.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Bij een wissel naar NS Flex kan je Keuzedagen die al beschikbaar zijn gewoon opgebruiken, maar je krijgt per 29 dus geen 7 nieuwe.

Reputatie 7
Badge +3

Overigens is uw abonnement gewoon dagelijks opzegbaar. Het is niet zo dat u er na 29 mei weer een jaar aan vastzit.

Ik heb per ongeluk mijn ov chip met flex abonnement een dag te laat besteld. Kan ik hem alsnog wijzigen naar 1-7 ipv 2-7? 

Goedemiddag Floor1908 en welkom bij de NS Community.

Nee, ik vrees dat dat niet mogelijk is. De ingangsdatum van een abonnement kan niet aangepast worden. Je kunt eventueel contact op nemen met onze Klantenservice om te kijken wat er nog aan alternatieven mogelijk zijn, want ik weet niet precies hoe of wat je hebt besteld. Zij zijn telefonisch bereikbaar, via chat of Social Media. Op deze pagina vind je alle contactdetails.

Hee Stijn. Dank voor je reactie. Klantenservice gebeld, zij kunnen niets voor mij betekenen. Super balen, ik betaal nu gewoon voor niets.. want had mijn abonnement speciaal besteld voor de reis van morgen. 

Hee Stijn. Dank voor je reactie. Klantenservice gebeld, zij kunnen niets voor mij betekenen. Super balen, ik betaal nu gewoon voor niets.. want had mijn abonnement speciaal besteld voor de reis van morgen. 

U kunt opnieuw contact opnemen met de Klantenservice (sorry….) dat u afziet van het abonnement door gebruik te maken van uw herroepingsrecht. Dan betaalt u in ieder geval niet voor een niet gebruikt abonnement.

Reputatie 7
Badge +3

Hee Stijn. Dank voor je reactie. Klantenservice gebeld, zij kunnen niets voor mij betekenen. Super balen, ik betaal nu gewoon voor niets.. want had mijn abonnement speciaal besteld voor de reis van morgen. 

Dat is zeker balen, maar waarom heb je het dan 2 juli in laten gaan als je hem nodig had voor 1 juli?

Als dit jouw 1e flex abonnement was kun je deze binnen 14 dagen herroepen.

Hee Stijn. Dank voor je reactie. Klantenservice gebeld, zij kunnen niets voor mij betekenen. Super balen, ik betaal nu gewoon voor niets.. want had mijn abonnement speciaal besteld voor de reis van morgen. 

Dat is zeker balen, maar waarom heb je het dan 2 juli in laten gaan als je hem nodig had voor 1 juli?

Als dit jouw 1e flex abonnement was kun je deze binnen 14 dagen herroepen.

Dat staat in haar eerste post. Ze bestelde een OV-chipkaart met abonnement. 

Reputatie 7
Badge +3

Hee Stijn. Dank voor je reactie. Klantenservice gebeld, zij kunnen niets voor mij betekenen. Super balen, ik betaal nu gewoon voor niets.. want had mijn abonnement speciaal besteld voor de reis van morgen. 

Dat is zeker balen, maar waarom heb je het dan 2 juli in laten gaan als je hem nodig had voor 1 juli?

Als dit jouw 1e flex abonnement was kun je deze binnen 14 dagen herroepen.

Dat staat in haar eerste post. Ze bestelde een OV-chipkaart met abonnement. 

Overheen gelezen. Krijg je als je een nieuw onderwerp in ander topic zet. Maar blijkbaar te laat besteld en was de vroegst mogelijke ingangsdatum 2 juli.

Reageer